حس قشنگ

حس قشنگ

حس قشنگیه یکی نگرانت باشه ، یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده. سعی کنه ناراحتت نکنه ، حس قشنگیه … وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده عزیز دلم رسید ؟ قشنگه : یهو بغلت کنه ، یهو ... تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم ، بگه که حواسم بهت هست. حس قشنگیه ازت حمایت کنه ، وقتی حق با تو نیست … آره … دوست داشتن همیشه زیباست



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:03---2 مهر 1393
بابا ترکوندی
پاسخ:از نظرت ممنونم


malas farham
ساعت20:47---1 مهر 1393
وبتون حــــــــــــــــــــــــــــر ف نداره عاشقانه زیبای ساختین موفق باشین
پاسخ:ممنون از نظرت


ادم باحال
ساعت15:23---30 شهريور 1393


پاسخ:ممنون از نظرت


دریا
ساعت3:17---20 شهريور 1393
امشب آرام نشستم...
زل زدم به دیوار...
غرق شدم تو یه سری فکـــر...
شایدم رویـــا نمی دونم ...
تا به خودم اومدم دیدم صورتم خیس شده ....
به همین سادگی !!!


دریا
ساعت3:14---20 شهريور 1393
اعتراف می کنم به خیانت
در نبودت با
خیالت بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ] [ 12:21 ] [ °*°∘ѕαdeɢн∘°*° ] [ ]